بنرهای تبلیغاتی میتوانند در فضای اینترنت هم مورد استفاده قرار بگیرند.
چیزهایی که برای جذاب کردن یک بنر تبلیغاتی استفاده میشود شامل رنگ آمیزی، انیمیشن و اندازهی استاندارد مهمترین فاکتورهایی هستند که باید برای تهیه بنرها به آن توجه کرد.
برای داشتن یک بنر جذاب با طراحی خوب باید سعی کنید که نهایتا بنر خود را ساده طراحی کنید بنرهایی که خیلی طراحی شلوغی دارند جذاب نیستند. هرچقدر که بنر سادهتر باشد جذابیت بیشتری دارد.
چون در برنهایی که ساده هستند میزان کیفیت طراحی بالا است.
نکتهی مهم دیگر در طراحی بنرها مخاطبین هستند. باید مخاطبین این بنرها را هم در نظر بگیرید و هدف شما باید مخاطبان باشند. پس باید در اولین قدم بدانید که چه کسانی از این بنرها بازدید میکنند و انتظار آنها از بنر تبلیغاتی که قرار است محصول شما را معرفی کند چیست؟
پس دانستن نوع مخاطبین به شما کمک میکند تا طراحی خوبی برای بنرها داشته باشید. وجود نام تجاری در بنر مهم است چون بنر در نهایت میخواهد نام تجاری را معرفی کند. و مخاطبان هم با دیدن آن نام شما را به خاطر میآورند.
بنابراین باید حتما لوگوی شما در قسمت بالایی و در گوشههای بنر قرار بگیرد.
مکان بنر خیلی مهم است اگر بنر را به صورت آنلاین در وب سایت خود استفاده میکنید در قسمت بالایی صفحهی وب و یا در گوشههای سمت راست و چپ یا در وسط صفحهی وب قرار دهید.
هیچ گاه بنر نباید در انتهای صفحهی وب قرار بگیرد حتما باید جای مناسبی را برای قرار دادن بنر در نظر بگیرید چون قرار گرفتن بنر تاثیر خوبی روی مخاطبان قرار میدهد.
حتما جا و طراحی بنر را مورد آزمایش قرار دهید با این کار میتوانید تجربه کسب کنید و در دفعات بعدی بهتر عمل کنید.
از ابزارها و نرم افزارهایی که مخصوص طراحی هستند مثل فوتوشاپ، کورل و... برای جذاب کردن هرچه بیشتر طراحی بنر استفاده کنید.
هرچقدر که تخصص بیشتر برای طراحی بنر به خرج دهید منحصر بفردتر خواهید بود. سعی کنید در طراحی بنر ایده به خرج دهید و حرفه ای عمل کنید.
در طراحی بنرها باید سعی کنید که متن تصویری و نوشتاری را با هم مقایسه کنید.
اگر بنر شما در فضای اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد سعی کنید از انیمیشن هم استفاده کنید. جملات و کلمات را منحصر بفرد کنید مثلا یک سوال مطرح کنید یا کلمات کلیدی را به کار ببرید.
تصاویر و نوشتهها هم باید به صورت متناسب در بنر استفاده شوند.
انتهای پیام/