البته داستان موفقیت هر شرکتی منحصر به خود آن است اما ویژگی مشترک همهی آنها پشتکار است.
1-اولین قدمی که باید برای رسیدن به موفقیت برداریم رسیدن به یک ایده کاری یا تغییر در روش کاری است در ابتدا باید برای رسیدن به هدف خود یک ایدهی کاری داشته باشید ور روی آن متمرکز شوید ایدهی کاری یعنی اینکه شما تقریبا 70 درصد از راه را برای رسیدن به موفقیت پیموده اید حال باید روی این ایده برنامه ریزی کنید.
2-تیم کاری که از کارمندان فعال و افراد باتجربه تشکیل شده باشد برای پیاده سازی ایدهی کاری و پیش بردن کار نیاز به دقت و تخصص کافی دارد و همچنین مهارتهای کافی که باید در یک تیم کاری وجود داشته باشد بسیار مهم است.
3-شرکتهای موفق همیشه بهترین انتخاب را برای به انجام رساندن فعالیتهای خود انتخاب کرده و روی آن متمرکز میشوند. آنها سعی میکنند که روی این اهداف خود برنامه ریزی کنند و این برنامه را گام به گام انجام دهند. پس برنامه ریزی هم جزء قسمتهای مهم برای رسیدن به موفقیت است.
4- برای رسیدن به موفقیت باید از ابزارهای مختلف استفاده کنید همکاری که کارمندان با یکدیگر دارند و روشها و ابزاری که هر کدام برای به انجام رساندن وظایف خود استفاده میکنند مهم است. تکنیکها برای رسیدن به هدف باید مورد استفاده قرار بگیرد هر مرحله ای از کار باید تمام و کمال انجام شود.
5-شرکتهای موفق اگر در آغاز راه با مشکل یا حتی شکست روبه رو بشوند دست از تلاش بر نداشته و اتفاقا با انگیزهی بیشتری پیش میروند آنها شکست را یک فرصت تلقی میکنند.
6-در نهایت اینکه این شرکتهای موفق همیشه در تمامی مراحلی که برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کردند سعی میکنند از تجربیات قبلی که داشتند استفاده کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند تجربیات قبلی برای این شرکتها بسیار مهم است.
توسعه و پیشرفت شرکتها علاوه بر برنامه ریزی صحیح و استراتژیهای جدید و تیم کاری خوب نیاز به ارائه خدمات یا محصولات منحصر بفرد نیز دارد که بتواند آنها را به حد کافی به مشتریان بشناساند چون رضایت مشتریان از محصولات و خدمات یک شرکت باعث انگیزه دهی به آن تیم کاری یا تجارت خواهد شد تا ایدههای کاری خود را روز به روز بهتر از قبل کنند.
انتهای پیام/