در حالی که صنعت زیستی حال گسترش است ، زیر ساختهای آن اعم از حمل و نقل ، عمده فروشی و توزیع در مراحل اولیّه شکل گیری است . از همه مهمتر توسعه محصول ارگانیک نیازمند بازاریابی بهینه است تا با کاهش ورود دلالان به بازار از اتحادیههای بزرگ و برخی تعاونیهای کوچک برای فروش محصول کمک گرفت .
تولید غذا با کیفیت بالا و مقدار کافی ، حفظ و افزایش حاصلخیزی خاک در دراز مدت ، حفظ تنوع زیستی در سیستم کشاورزی ، امکان کسب درامد پایدار برای کشاورزان از جمله سود شاخص از نوع اقتصادی در زمینهای کشاورزی پایدار است .
محصولات ارگانیگ باید مطابق نیاز مصرف کننده وارد بازار شود تا با تنوع محصول تازگی آن حفظ و به دست مصرف کننده برسد .
با مدیریت محصولات ارگانیک میتوان قطبهای تولید را شناسایی نمود و بر مبنای آن زمینه تولید را فراهم ، برای بازاریابی برنامه ریزی و با یک سیستم حمل و نقل صحیح کشاورزی ایرانی را متحول کرد .
انتهای پیام /