پنج شنبه ۶ دی سال ۱۴۰۳
ورود به سایت
سلام مهمان
نوین تجارت
بانک مشاغل
نیازمندیها
ورود به سایت
مقالات
شهرک های صنعتی
درباره ما
تماس با ما
دانلود اپلیکیشن
ساخت سایت شرکتی
تاریخ:
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
نوین تجارت
بانک مشاغل
نیازمندیها
ثبت نام یا ورود
مقالات
شهرک های صنعتی
درباره ما
تماس با ما
دانلود اپلیکیشن
ساخت سایت شرکتی
مقالات
مقالات مشترک با تمامی گروه ها
- دسته بندی ها
مقالات مشترک با تمامی گروه ها
مقالات پوشاک
مقالات توتون و تنباکو
مقالات چوب و محصولات چوبی (بجز مبل)
مقالات دباغی، چرم، کیف، چمدان و کفش
مقالات سایر تجهیزات حمل و نقل
مقالات سایر فعالیت های کسب و کار
مقالات سایر مصنوعات
مقالات غذایی و آشامیدنی
مقالات فلزات اساسی(آهن، فولاد و ...)
مقالات فلزی فابریکی(مصنوعات فلزی)
مقالات کاغذ و محصولات کاغذی
مقالات کانی غیر فلزی (سنگ, سیمان و ...)
مقالات کک و فرآوردههای حاصل از نفت
مقالات لاستیک و پلاستیک
مقالات ماشین آلات و تجهیزات
مقالات ماشین آلات و دستگاههای برقی
مقالات مبلمان
مقالات محصولات رایانه ای، الکترونیکی و نوری
مقالات معدن
مقالات منسوجات
مقالات مواد و محصولات شیمیایی
مقالات وسایل نقلیه موتوری
پیوند ها
پنج نکته حیاتی درباره بازاریابی
از نظر مشتری تفاوت شما و رقیب تان دقیقا در چیست؟ این پرسش اساسیترین دغدغه هر مشتری است و پاسخش همان نقطه تمایز شما از رقبای تان است. هر چه تصویر بهتری از خودتان در اذهان عمومی به وجود آورده باشید احتمال ثروت و سود بیشترتان خیلی بیشتر میشود.
حضور برنامه ریزی شده و به جای رسانههای اجتماعی باعث میشود خدمات رسانیهای تان به ثمر بنشینند و به شما این اجازه را میدهد که با مشتری هایتان در ارتباط مستقیم باشید و تجارت تان را واقعا آنطور که باید و شاید جهانی کنید. در ادامه پنج نکته کلیدی را میخوانید که در این جهانی شدن بسیار مثمر ثمر خواهند بود.
1- در دسترس باشید
باید وقتی مشتری به شما نیاز دارد، آنقدر شما را در دسترس ببیند که هر لحظه از شما کمک بخواهد. در دنیای پویا و وابسته به اینترنت امروزی، باید آنقدر به مشتری نزدیک باشید که به راحتی بتوانند اطلاعات لازم را از شما بگیرند. کمک بخواهند یا تجربیات شان را در فضای حقیقی و مجازی به اشتراک بگذارند.
فقط روزی چند دقیقه زمان بگذارید و رسانههای اینترنتی را به دقت بررسی کنید یا کسی را برای این کار استخدام کنید و ببینید که پس از چند روز اطلاعات بسیار مفیدی درباره خواستههای مشتریان قدیمی و احتمالی تان به دست خواهید آورد.
2- سریع و دقیق پاسخ دهید
امروز دیگر به لطف اینترنت و تکنولوژیهای پیشرفته همه چیز فوری انجام میشود. مشتریها هم به فراخور همین شرایط دنبال عکس العملهای سریع هستند. حالا این پاسخ سریع چه زمانی ارزشمند است؟ وقتی پرسش مشتری را کامل و دقیق فهمیده و تمام جوانب و نیازها را به دقت سنجیده باشید. سالها زمان گذاشته اید تا خم و چم بازار و فضای رقابت دست تان بیاید، حالا وقت آن رسیده که مشتری تان را درک کنید و سعی کنید زبان شان را بفهمید.
3- اهداف شان را بشناسید و کمک شان کنید با درایت تصمیم گیری کنند
رسانههای اجتماعی این فرصت را برای شما فراهم میکنند مستقیم با مشتری هایتان در ارتباط باشید و نظرات و انتقادات شان را درباره کالا و خدمت تان بشنوید. در این بازاریابی نزدیک و مشورتی انگار دارید غیرمستقیم به مشتری هایتان میفهمانید که «ما به حرف تان گوش میدهیم و دنبال پایه گذاری روابط طولانی مدت با شما مشتریهای عزیزمان هستیم.»
وقتی واقعا نیازهای مشتری تان را بفهمید میتوانید با اقدامات هوشمندانه، خلاقانه و دلسوزانه کاری کنید احساس راحتی کنند. حس کنند دوست شان دارید و مهم هستند.
4- با مشتری هایتان تعامل داشته باشید تا ارزش تان حفظ شود
فراموش نکنید که بازاریابی فقط درباره کالا و خدمات ارائه شده نیست. در واقع طرف دیگر این علم، مشتری است و شما در این کار به نوعی با آنها شریک هستید. این روزها تجارتهای موفق بسیار بیشتر از گذشته تعاملی و مشارکتی شده اند. روش درست معرفی کالا این است که آن را مطابق سلیقه مشتری تولید و ارائه کنید، مطمئن باشید راههای دیگر هیچ کدام جواب نمیدهند و این روش جز با تعامل به نتیجه نمیرسد.
5- قضیه را کمی هم شخصی کنید
احتمالا روزهای اول شروع کارتان را خوب به یاد دارید. چهره اولین مشتری واقعی هرگز از خاطر آدم نمیرود. حالا به این موضوع فکر کنید؛ آیا مشتریهای فعلی تان هم به همان اندازه به یادماندنی هستند یا خیر؟ روابط شخصیتر به نوعی بر روابط روزمره دیگر برتری خاصی دارند. یک راهبرد بازاریابی موثر با کمک رسانههای اجتماعی به شما این اجازه را میدهد که با مشتری هایتان روابط صمیمانهتری داشته باشید.
انتهای پیام/
تاریخ ارسال : شنبه ۲۶ مهر سال ۱۳۹۳ | توسط :
237
|
پرینت
گزارش تخلف
X
اشتراک گذاری
Google Reader
Stumble Upon
Delicious
Cloob
Facebook
Twitter
Digg
+Google
نام:
لطفا نام خود را وارد نمایید
ایمیل:
لطفا ایمیل خود را درست وارد نمایید
لطفا ایمیل خود را وارد نمایید
وب سایت :
لطفا وب سایت خود را صحیح وارد نمایید http(s)://WebsiteAddress
نظر:
لطفا متن نظر خود را وارد نمایید
عدد تصادفی :
لطفا عبارت روبرو را به عدد وارد نمایید
عدد تصادفی را با اعداد وارد نمایید.مثال:234